Mobevo to zintegrowany pakiet narzędzi dla biur rachunkowych.
Pozwala on zwiększyć efektywność księgowania dzięki automatycznemu wprowadzaniu dokumentów kosztowych i przychodowych do systemu księgowego.
Oprócz automatyzacji procesu wprowadzania faktur masz do dyspozycji następujące moduły, które zaoszczędzą czas pracownikom i pozwolą zwiększyć rentowność biura rachunkowego:
- Eva – wysyłasz paczkę dokumentów do cyber-księgowej i otrzymujesz dokumenty, które zadekretujesz jednym kliknięciem.
- Audyt – sprawdzasz automatycznie poprawność zapisów księgowych w rejestrach. Wygenerowany raport pozwoli Ci znaleźć nawet najmniejszy błąd.
- Analizy – możesz sprawdzić, który klient przestał być rentowny, i która księgowa mogłaby opiekować się większą liczbą klientów.
- Windykacja – ustawiasz schematy automatycznej windykacji i masz kontrole nad należnościami.
- Panel on-line – dajesz swoim klientom dostęp do informacji ZUS/PIT/VAR, darmowego modułu fakturowania oraz wszystkich swoich faktur 24/7.
Poznaj Mobevo w trakcie zdalnej prezentacji online – wypełnij formularz na stronie.