Mobevo PDF Reader

Oprócz zwykłej funkcji otwierania plików PDF, przeglądarka Mobevo PDF Reader umożliwia:

Zapisz w katalogu klienta

W przypadku, kiedy klient przesyła fakturę jako załącznik wiadomości e-mail, można skorzystać z funkcji Zapisz do katalogu klienta. Funkcja ta umożliwia przeniesienie dokumentu bezpośrednio do katalogu klienta, aby został przetworzony przez moduł OCR. Po przetworzeniu dokumentu zostanie on pobrany do listy faktur do zatwierdzenia.

Aby przetworzyć fakturę, kliknij zapisz w katalogu klienta i wybierz typ faktury – zakup lub sprzedaż.

Wybierz klienta którego dotyczy faktura, typ dokumentu oraz miesiąc księgowy. W tym miejscu masz możliwość dodania indywidualnej notatki.

Następnie wybierz klienta i kliknij przycisk zatwierdz.

Wyślij jako załącznik e-mail

Funkcja umożliwia szybkie dołączenie otworzonego dokumentu przy pomocy domyślnego programu pocztowego. Po kliknięciu wyślij załącznik e-mailotworzy się okno nowej wiadomości w programie pocztowym z już załączonym danym plikiem PDF.

Wyślij jako ZIP z hasłem

Funkcja umożliwia wysłanie dokumentu PDF spakowanego w formacie ZIP z zabezpieczeniem w formie hasła.

Aby wysłać utworzyć plik ZIP z hasłem, kliknij wyślij jako zip z hasłem.

W kolejnym kroku wybierz klienta i nadaj hasło. Po kliknięciu wyślij, otworzy się nowa wiadomość domyślnego programu pocztowego z załączonym plikiem.

Wyślij jako PDF z hasłem

Podobnie jak powyższa funkcja, ta umożliwia wysłanie dokumentu PDF z zabezpieczeniem w formie hasła, jednak tutaj plik pozostaje w formacie PDF.

Aby wysłać utworzyć plik PDF z hasłem, kliknij wyślij jako pdf z hasłem.

Następnie wybierz klienta i nadaj hasło. Po kliknięciu przycisk zatwierdz, otworzy się nowa wiadomość domyślnego programu pocztowego z załączonym plikiem.

Wyślij dokument

Funkcja umożliwia umieszczenie dowolnego dokumentu w formacie PDF, w panelu online, gdzie będzie on dostępny dla klienta 24h na dobę 7 dni w tygodniu.

Aby wysłać dokument, wybierz wyślij dokument.

Następnie wybierz klienta oraz typ dokumentu czyli katalog, do którego zostanie zapisany dokument. Możesz zamieścić również notatkę do dokumentu. Na zakończenie kliknij przycisk zatwierdz. Dokument zostanie zapisany do panelu online klienta do danego katalogu.

panel online katalogi dokumentów

Wyślij fakturę

Jeśli dany dokument jest fakturą, to funkcja umożliwia przesłanie jej do przetworzenia w chmurze w panelu online klienta.

Aby przesłać fakturę do chmury, kliknij wyślij fakturę.

Następnie wybierz klienta oraz miesiąc księgowy i kliknij przycisk zatwierdz. Dokument zostanie przesłany na konto klienta w chmurze i przetworzony. Po przetworzeniu pojawi się na liście faktur do zatwierdzenia.

Podpisz PDF

Funkcja umożliwia dodanie podpisu elektronicznego do dokumentu.

Aby dodać podpis, kliknij podpisz pdf.

lista certyfikatów

Następnie wybierz certyfikat z listy i kliknij wybierz.

Dokument do serwisu

Moduł OCR jest mechanizmem samouczącym się co oznacza, że poprawiając błędnie rozczytaną fakturę uczymy algorytm prawidłowego rozczytu. Niemniej jednak zalecamy, aby dokumenty, które nie zostały poprawnie przetworzone, wysyłać w trybie wiadomości serwisowej przy pomocy Mobevo PDF Reader.

Aby wysłać fakturę, która nie została prawidłowo rozczytana, przejdź do zakładki Serwis i wybierz wyślij e-mail serwisowy. Otworzy się okno nowej wiadomości w domyślnym programie pocztowym z załączonym plikiem w formacie PDF oraz plikiem XML z informacjami o rozczytanych danych. Kliknij Wyślij.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ostatnie artykuły