Biuro rachunkowe, które obsługuje klientów w obszarze kadrowo-płacowym, może usprawnić swoją pracę dzięki modułowi Kadry. Moduł Kadry komunikując się z panelem online klienta pozwala na:
- udostępnianie listy pracowników z programu księgowego wraz z informacjami na temat wymiaru czasu pracy, terminami umów oraz wymiarami urlopów,
- udostępnianie listy umów zlecenie wraz z informacjami na temat okresu obowiązywania,
- udostępnianie raportów, list płac i wzorów dokumentów,
- pobieranie nieobecności pracowników i czasu pracy z umów zlecenie bezpośrednio do programu księgowego,
- pobieranie dokumentów kadrowych przesłanych przez klientów.
UWAGA!
Moduł kadry jest zintegrowany wyłącznie z programem Comarch ERP Optima.
Zaloguj się do modułu kadry do wybranego klienta. Po poprawnym zalogowaniu na liście pojawią się informacje o pracownikach oraz umowach zlecenie pobrane z programu księgowego.
Wysyłanie i pobieranie informacji o pracownikach
Aby udostępnić lub zaktualizować w panelu online klienta te dane, zaznacz wszystkich lub wybranych pracowników na etacie i kliknij .
Na zakończenie kliknij Zamknij.
Klient po zalogowaniu się na swoje konto w panelu online Mobevo może zobaczyć aktualną listę pracowników.
Jeśli klient uzupełni nieobecności swoich pracowników, możesz je pobrać bezpośrednio do programu księgowego. Aby to zrobić zaznacz pracowników na liście i kliknij . Wybierz okres za jaki chcesz pobrać nieobecności i kliknij Zatwierdź.
Na zakończenie kliknij Zamknij.
Zobacz jak ustawić automatyczną synchronizację danych tutaj.
Wysyłanie i pobieranie informacji o umowach zlecenie
Aby wysłać lub zaktualizować informacje o umowach zlecenie w panelu online klienta, zaznacz umowy na liście i kliknij .
Na zakończenie kliknij Zamknij.
Klient po zalogowaniu się na swoje konto w panelu online Mobevo może zobaczyć aktualną listę umów zlecenie.
Jeśli klient uzupełni czas pracy w poszczególnych umowach zlecenie, możesz je pobrać bezpośrednio do programu księgowego. Aby pobrać czas pracy, zaznacz umowy na liście i kliknij .
Po zakończeniu operacji kliknij Zamknij.
Zobacz jak ustawić automatyczną synchronizację danych tutaj.
Wysyłanie raportów i list płac
Aby udostępnić w panelu online raporty zamówione przez klienta oraz listy płac, kliknij .
Następnie kliknij i wybierz z listy wydruk. Lista wyboru zawiera wszystkie wydruki kadrowe dostępne w programie księgowym. Wybierz tyle wzorów wydruków ile masz zamiar wysyłać do klienta. Na zakończenie kliknij Zamknij.
Aby wysłać wszystkie raporty na panel online klienta, wg ustawionych wzorów kliknij .
Następnie zaznacz wszystkie lub wybrane raporty na liście i kliknij Zatwierdź. Raporty zostaną udostępnione w panelu online skąd klient może je pobrać w dowolnym momencie.
Zobacz jak ustawić automatyczną wysyłkę raportów i list płac tutaj.
Pobieranie dokumentów przesłanych przez klienta
Jeśli klient prześle przy pomocy swojego konta w panelu online, dokumenty kadrowe (np. wniosek urlopowy pracownika), możesz je pobrać do programu Mobevo i do folderu sieciowego utworzonego automatycznie dla danego klienta. Aby pobrać dokumenty, kliknij . Wybierz zakres dat z jakiego dokumenty mają zostać pobrane i kliknij Zatwierdź.
Pobrane dokumenty możesz przeglądać klikając w lub w Teczce klienta w zakładce Kadry.
Zobacz jak ustawić automatyczne pobieranie dokumentów przesłanych przez klienta tutaj.
Udostępnianie wzorów dokumentów
Klienci często proszę o udostępnienie im wzorów dokumentów takich jak np. umowa o pracę, kwestionariusz osobowy itp. Zamiast wysyłać te dokumenty indywidualnie na każdą prośbę klienta, może udostępnić je w panelu online, skąd klient w dowolnym czasie może je pobierać.
Aby udostępnić wzory dokumentów do wszystkich swoich klientów, zaloguj się na konto administratora w panelu online Mobevo i przejdź do zakładki Wzory dokumentów.
Kliknij , uzupełnij tytuł, treść oraz wybierz plik z dysku, a następnie kliknij Zapisz.
Jeśli chcesz modyfikować tytuł lub treść załączonego dokumentu, kliknij Edytuj. Jeśli chcesz go usunąć, kliknij Usuń.