Jeśli podatnik jest użytkownikiem aplikacji Dropbox , może przesyłać skany faktur do biura rachunkowego w bardzo wygodny sposób.
W pierwszym kroku należy zintegrować swoje konto w panelu Mobevo z kontem w aplikacji Dropbox. Aby to zrobić, w panelu online wejdź do Ustawień konta i wybierz Połącz z Dropbox.
![połącz z dropbox](https://pomoc.mobevo.pl/wp-content/uploads/2020/02/połącz-z-dropbox.png)
Następnie zaloguj się na swoje konto w aplikacji Dropbox.
![Dropbox - Autoryzacja żądania dostępu do interfejsu API - Zaloguj się](https://pomoc.mobevo.pl/wp-content/uploads/2020/02/Dropbox-Autoryzacja-żądania-dostępu-do-interfejsu-API-Zaloguj-się.png)
W kolejnym kroku wyraź zgodę na połączenie z aplikacją Mobevo Skany.
Po pomyślnym zakończeniu operacji na swoim koncie w aplikacji Dropbox w zakładce Aplikacje, zobaczysz folder Mobevo Skany, a w nim podfoldery:
- Inne
- Pozostałe koszty
- Sprzedaż
- Zakup towarów.
![Mobevo Skany – Dropbox](https://pomoc.mobevo.pl/wp-content/uploads/2020/02/Mobevo-Skany-–-Dropbox.png)
Aby wysłać fakturę do biura, wystarczy, że umieścisz ją w jednym z tych folderów.
Pamiętaj, aby każdy dokument był w osobnym pliku.
Status przesłanych faktur możesz sprawdzić w panelu Mobevo w zakładce Lista skanów.
![lista skanow](https://pomoc.mobevo.pl/wp-content/uploads/2020/02/lista-skanow-1024x272.png)