Moduł umożliwia dodanie nieograniczonej ilości użytkowników. Każdy pracownik biura rachunkowego może mieć dostęp do panelu online, aby:
- sprawnie komunikować się z klientami,
- wspierać klientów w korzystaniu z panelu,
- zarządzać stroną biura.
Aby dodać nowego użytkownika, kliknij Dodaj konto , a następnie wypełnij formularz.
W polu Uprawnienia wybierz jedną lub kilka z poniższych opcji:
- Administrator – pełny dostęp do zawartości konta,
- Księgowy – dostęp ograniczony do zakładki Podatnicy,
- Kadry – dostęp ograniczony do zakładki Kadry,
- Wiadomości do wszystkich podatników – może przesyłać wiadomości do wszystkich podatników,
- Odbiera wiadomości dla biura – pracownik po zalogowaniu na swoje konto będzie dostawał powiadomienie o wszystkich wiadomościach od podatników przesłanych za pomocą panelu online,
- Zarządzanie zawartością strony – dostęp ograniczony do zakładki Strona biura,
- Może używać kontekstu podatnika – może przełączać się na konto klienta przy pomocy funkcji Przełącz dostępnej w Szczegółach podatnika.
Potwierdź ustawienia klikając Zapisz.