Synchronizacja klientów

Aby Twoi klienci mogli korzystać z wielu zalet panelu online, musisz utworzyć im konta na podstawie danych z programu księgowego.

UWAGA!

Zanim rozpoczniesz synchronizację, zwróć uwagę na kompletność danych klientów w programie księgowym, zwłaszcza adresu e-mail. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby klient mógł aktywować swoje konto.

Funkcja ta działa na zasadzie automatycznego pobierania z programu księgowego danych firmy, łącznie z danymi teleadresowymi oraz danymi właścicieli (współwłaścicieli) i wysyłania ich na panel online.

Aby dodać klientów (podatników) do panelu online automatycznie, w zakładce Platforma online wybierz przycisk synchronizuj liste klientów.

Zaloguj się, aby otworzyć listę klientów.

Po zaznaczeniu klienta lub kilku klientów, których chcesz synchronizować, kliknij przycisk rozpocznij import.

W tym momencie nastąpi przesłanie danych z programu księgowego do panelu online. Postęp wysyłki jest widoczny na pasku, a zapis zdarzeń w oknie Zdarzenia.

Po zakończeniu synchronizacji zamknij okno klikając przycisk zamknij.

Przeczytaj jak powiadomić klientów o utworzeniu konta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ostatnie artykuły