Synchronizacja klientów

Aby Twoi klienci mogli korzystać z wielu zalet panelu online, musisz utworzyć im konta na podstawie danych z programu księgowego.

UWAGA!

Zanim rozpoczniesz synchronizację, zwróć uwagę na kompletność danych klientów w programie księgowym, zwłaszcza adresu e-mail. Adres e-mail jest niezbędny do tego, aby klient mógł aktywować swoje konto.

Funkcja ta działa na zasadzie automatycznego pobierania z programu księgowego danych firmy, łącznie z danymi teleadresowymi oraz danymi właścicieli (współwłaścicieli) i wysyłania ich na panel online.

Aby dodać klientów (podatników) do panelu online automatycznie, w zakładce Platforma online wybierz przycisk synchronizuj liste klientów.

Zaloguj się, aby otworzyć listę klientów.

przesylanie klientow na panel online

Po zaznaczeniu klienta lub kilku klientów, których chcesz synchronizować, kliknij przycisk rozpocznij import.

W tym momencie nastąpi przesłanie danych z programu księgowego do panelu online. Postęp wysyłki jest widoczny na pasku, a zapis zdarzeń w oknie Zdarzenia.

Po zakończeniu synchronizacji zamknij okno klikając przycisk zamknij.

Przeczytaj jak powiadomić klientów o utworzeniu konta.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ostatnie artykuły