Szablony e-mail w windykacji

Utwórz szablon wiadomości e-mail, który będzie wykorzystany w schemacie windykacyjnym.

UWAGA!

Szablon wiadomości można również tworzyć z poziomu tworzenia etapu schematu.

Aby utworzyć szablon wiadomości, wybierz przycisk dodaj.

Uzupełnij nazwę szablonu oraz treść. Możesz skorzystać z automatycznych wartości z pola Parametry:

  • {NazwaKnt} – wstawia nazwę klienta,
  • {NIPKnt} – wstawia NIP klienta,
  • {ListaFaktur} – wstawia listę faktur klienta z bieżącego miesiąca,
  • {RazemBrutto} – wstawia kwotę należności brutto.

Zatwierdź ustawienia klikając przycisk zatwierdz.

Możesz edytować ustawienia szablonu klikając przycisk edytuj lub usunąć go klikając usuń. Aby skopiować szablon, kliknij w linii prawym przyciskiem myszy, a następnie kliknij Kopiuj.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ostatnie artykuły