Uzupełnianie pól obowiązkowych w teczkach klientów

Aby korzystać w pełni z funkcji programu Mobevo, niektóre pola w teczkach klientów zostały oznaczone jako obowiązkowe do uzupełnienia. Są to poniższe pola:

  • adres e-mail,
  • nr telefonu,
  • księgowość opiekun,
  • płatność klienta.

UWAGA!

Jeśli powyższe pola nie będą uzupełnione, nie będzie można zalogować się do funkcji Skoroszyt.

Jak uzupełnić pola E-mail oraz Telefon?

Dane zawarte w polach E-mail oraz Telefon uzupełnij w pierwszej kolejności w swoim programie księgowym. Następnie przejdź do programu Mobevo do zakładki Biuro->Teczki klientów i zaznacz wszystkich klientów na liście.

zaznaczenie wszystkich klientów

W kolejnym kroku kliknij aktualizuj wybranych klientow w górnym menu. Zakończenie aktualizacji zostanie potwierdzone komunikatem.

Jak uzupełnić pole Księgowość opiekun?

Aby uzupełnić pole Księgowość opiekun, w Mobevo zaznacz na liście klientów, którymi opiekuje się jeden użytkownik (księgowa).

zaznaczenie wybranych klientów

Następnie kliknij przypisz użytkownika i wybierz użytkownika z listy.

Na zakończenie kliknij Zatwierdź.

Powtórz operację dla każdej grupy klientów danego użytkownika.

Jak uzupełnić pole Płatność klienta?

Pole Płatność klienta należy uzupełnić w Mobevo dla każdego klienta osobno. Aby to zrobić, wybierz klienta na liście, wejdź do jego teczki do zakładki Użytkowe. Następnie w obszarze Płatność klienta wybierz przycisk duzy plus.

Uzupełnij daty początkową i końcową, w ramach których płatność będzie obowiązywać, kwotę oraz limit faktur, do którego obowiązuje dana stawka. Na zakończenie kliknij Zatwierdź.

Czy ten artykuł był pomocny?

Ostatnie artykuły