Aby korzystać w pełni z funkcji programu Mobevo, niektóre pola w teczkach klientów zostały oznaczone jako obowiązkowe do uzupełnienia. Są to poniższe pola:
- adres e-mail,
- nr telefonu,
- księgowość opiekun,
- płatność klienta.
UWAGA!
Jeśli powyższe pola nie będą uzupełnione, nie będzie można zalogować się do funkcji Skoroszyt.
Jak uzupełnić pola E-mail oraz Telefon?
Dane zawarte w polach E-mail oraz Telefon uzupełnij w pierwszej kolejności w swoim programie księgowym. Następnie przejdź do programu Mobevo do zakładki Biuro->Teczki klientów i zaznacz wszystkich klientów na liście.
W kolejnym kroku kliknij w górnym menu. Zakończenie aktualizacji zostanie potwierdzone komunikatem.
Jak uzupełnić pole Księgowość opiekun?
Aby uzupełnić pole Księgowość opiekun, w Mobevo zaznacz na liście klientów, którymi opiekuje się jeden użytkownik (księgowa).
Następnie kliknij i wybierz użytkownika z listy.
Na zakończenie kliknij Zatwierdź.
Powtórz operację dla każdej grupy klientów danego użytkownika.
Jak uzupełnić pole Płatność klienta?
Pole Płatność klienta należy uzupełnić w Mobevo dla każdego klienta osobno. Aby to zrobić, wybierz klienta na liście, wejdź do jego teczki do zakładki Użytkowe. Następnie w obszarze Płatność klienta wybierz .
Uzupełnij daty początkową i końcową, w ramach których płatność będzie obowiązywać, kwotę oraz limit faktur, do którego obowiązuje dana stawka. Na zakończenie kliknij Zatwierdź.