Aby rozpocząć pracę z fakturami klienta, wybierz Zaloguj do klienta.
W zakładce Ogólne uzupełnij swój login do programu księgowego oraz hasło, wybierz Firmę (dostępne są tylko firmy/klienci zaimportowani wcześniej z programu księgowego, jak dodać klientów, czytaj tutaj). Opcjonalnie wybierz odpowiednie moduły programu księgowego.
W zakładce Filtry możesz:
- zmienić zakres dat pobieranych dokumentów (domyślnie program pobiera dokumenty z ostatnich 2 tygodni),
- ustawić typ pobieranych dokumentów (Zakup lub Sprzedaż),
- zaznaczyć jeśli chcesz pracować tylko z dokumentami pozostającymi do zatwierdzenia, a pominąć te które już zostały zatwierdzone,
- wybrać inny okres roboczy (domyślnie podstawia się poprzedni miesiąc kalendarzowy). W przypadku, gdy wśród zatwierdzanych dokumentów znajdzie się faktura z innego miesiąca niż wybrany okres roboczy, pojawi się ostrzeżenie przed zapisem takiej faktury.
- wybrać opcje przyśpieszonego wprowadzania, która pozwala przy nawigacji z poziomu klawiatury klawiszem <Tab> pomijać niektóre pola,
- wybrać opcje odwzorowania kategorii, która pozwala odwzorowywać kategorie z programu księgowego,
- włączyć Tryb poprawiania faktur, który pozwala poprawiać faktury bez zapisu do bazy programu księgowego (więcej na ten temat, czytaj tutaj).
Następnie po ustawieniu wybranych parametrów kliknij .