Data aktualizacji: 23-11-2020
Zmiany ogólne
- Dodanie funkcji konwersji wyciągów bankowych do formatu MT940 z pliku pobranego z serwisu bankowego lub ze skanu w formacie PDF. Przeczytaj więcej.
- Wprowadzenie obowiązku uzupełniania niektórych pól w Teczkach klienta (adres e-mail, nr telefonu, księgowość opiekun, płatność klienta). Jeśli pola nie są uzupełnione, system nie pozwoli zalogować się do Skany. Zmiana ma na celu wyeliminowanie niektórych błędów, które się pojawiały w programie. Przeczytaj więcej.
- Dodanie rejestratora czasu pracy (RCP). Przeczytaj więcej.
- Wprowadzenie osobnych instalacji programu dla stanowiska oraz dla serwera – zobacz tutaj.
- Dodanie opcji wymagania generowania potwierdzeń odbioru dokumentów – System->Konfiguracja->Użytkowe->Pozostałe.
- Automatyczne tworzenie katalogu sprzedaży przy dodawaniu nowego klienta.
- Dodanie historii opiekunów klienta Biuro->Teczki klientów->Klient->Użytkowe.
- Dodanie funkcji Notatka – Biuro->Teczki klientów->Klient->Notatka.
- W momencie weryfikacji faktury po rozczytaniu przez OCR, podświetli się pole z informacją, która jest sprawdzana – dotyczy pola NIP oraz Dokument (numer faktury) – zobacz tutaj.
- W funkcji Administrowanie OCR dodano informację o ilości błędów przetwarzania dokumentów.
- Dodanie nowych skrótów klawiszowych – tabela.
- Zmiany w panelu skanowania faktur. Przeczytaj więcej.
- Poprawiono wysyłkę informacji na panel online klienta dot. podatku ryczałtowego.
- Dodanie funkcji wysyłki powiadomień do użytkowników. Przeczytaj więcej.
- Ułatwiono samodzielne poszukiwanie informacji o funkcjach programu. Przeczytaj więcej.
Zmiany dla użytkowników ERP Optima
- Aktualizacja do wersji 2021.0.1.
- Dodanie możliwości nadania kodu GTU przy zatwierdzaniu faktury.
- Dodanie funkcji Raport wysyłek. Przeczytaj więcej.
Zmiany dla użytkowników Insert GT
- Poprawiono błędne wyświetlanie daty dokumentu na liście faktur.
- Dodanie możliwości nadania kodów GTU przy zatwierdzaniu faktury.
Zmiany dla użytkowników Sage
- Aktualizacja do wersji 2021.